PRZECZYTAJ

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.BIOELLA.PL

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.bioella.pl, w tym w szczególności zasady zawierania za pośrednictwem Sklepu Internetowego umów sprzedaży biletów na warsztaty, zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  2. Właścicielem i prowadzącym Sklep Internetowy jest Daria Moszczyńska-Nawrocka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Lotus Blanc Daria Moszczyńska-Nawrocka z siedzibą w Szczecinie (71-213) przy ul. Sadowskiego 10/41, adres korespondencyjny: ul. Sadowskiego 10/41, 71-213 Szczecin, NIP: 855-114-87-02, REGON: 320343590, adres e-mail: warsztaty@bioella.pl, telefon: +48 600 213 713, zwana dalej „Sprzedawcą".
  3. Definicje pojęć użytych w Regulaminie:
    • Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.bioella.pl;
    • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego;
    • Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
    • Przedsiębiorca na prawach konsumenta – przedsiębiorca będący osobą fizyczną, który zawiera umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
    • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego;
    • Warsztaty – organizowane przez Sprzedawcę wydarzenia edukacyjne, spotkania z aromaterapii i inne, których szczegółowy opis zawartości merytorycznej, materiałów szkoleniowych, czasu trwania, miejsca oraz ceny znajduje się każdorazowo w opisie danego warsztatu opublikowanym w Sklepie Internetowym;
    • Bilet - dokument nabyty za pośrednictwem Sklepu będący przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, dający uprawnienie do uczestnictwa w Warsztatach, wysyłany poprzez wiadomość e-mail po dokonaniu płatności;
    • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, określające rodzaj i liczbę Biletów będących przedmiotem umowy sprzedaży;
    • Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia;
    • Regulamin Warsztatów – dokument określający szczegółowe zasady i warunki uczestnictwa w Warsztatach organizowanych przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem: https://bioella.pl/regulamin-warsztatow.
  4. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną Biletów za pośrednictwem sieci Internet.
  6. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów.
  7. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Klienta. Wystarczające są:
    • dostęp do Internetu,
    • standardowy, aktualny system operacyjny,
    • standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies,
    • posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  8. Klient nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.
  9. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto. Sprzedawca korzysta ze zwolnienia z podatku VAT na podstawie art. 113 ust. 1 lub 9 ustawy o podatku od towarów i usług. Ceny podane są w złotych polskich.
  10. Zakazane jest podczas korzystania ze Sklepu dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych w Sklepie.
  11. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
     

II. OPIS USŁUG I WARUNKI ŚWIADCZENIA

  1. Sklep Internetowy Bioella oferuje:
    • Bilety na organizowane przez Sprzedawcę Warsztaty w formie stacjonarnej lub online
  2. Szczegółowe informacje o Warsztatach, w tym ich opis, program, miejsce i czas trwania, cena oraz materiały szkoleniowe wchodzące w skład oferty, znajdują się przy opisie każdego Warsztatu w Sklepie Internetowym.
  3. Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną:
    • Umożliwienie złożenia Zamówienia poprzez Formularz zamówienia
    • Przesyłanie informacji handlowych i marketingowych za zgodą Klienta
    • Organizacja i obsługa Warsztatów
  4. Świadczenie usług elektronicznych przez Sprzedawcę jest bezpłatne, z wyjątkiem zakupu Biletów na Warsztaty.
  5. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania składania Zamówienia przez Klienta.
  6. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie aktualnego oprogramowania do obsługi Internetu oraz posiadanie aktywnego adresu e-mail.
     

III. PRAWA I OBOWIĄZKI SPRZEDAWCY I KLIENTA

  1. Prawa i obowiązki Sprzedawcy:
    • Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem
    • Sprzedawca zobowiązuje się do organizacji Warsztatów zgodnie z ich opisem dostępnym w Sklepie Internetowym
    • Sprzedawca zobowiązuje się do realizacji zamówień złożonych zgodnie z Regulaminem
    • Sprzedawca ma prawo do zmiany oferty Produktów, ich cen oraz akcji promocyjnych
    • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu lub odwołania Warsztatów w przypadku zaistnienia okoliczności od niego niezależnych oraz w sytuacji gdy liczba uczestników będzie mniejsza niż 4 osoby, o czym niezwłocznie poinformuje Klientów
    • Sprzedawca ma prawo odmówić realizacji Zamówienia w przypadku, gdy dane podane przez Klienta są niepełne, nieprawidłowe lub budzą uzasadnione wątpliwości co do ich prawdziwości
  2. Prawa i obowiązki Klienta:
    • Klient ma prawo do składania Zamówień w Sklepie Internetowym oraz do korzystania z wszelkich dostępnych funkcjonalności Sklepu Internetowego
    • Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych, aktualnych i kompletnych danych osobowych wymaganych podczas składania Zamówienia
    • Klient zobowiązany jest do terminowej zapłaty ceny za zamówione Produkty
    • Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu oraz Regulaminu Warsztatów
    • Klient ma obowiązek korzystać ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami
    • Klient ma prawo do złożenia reklamacji na zasadach określonych w Regulaminie
       

IV. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA I ZAWIERANIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. W celu dokonania rezerwacji miejsca na warsztacie, należy:
    ∘ wybrać warsztat (lub warsztaty) dostępny na stronie internetowej,
    ∘ kliknąć przycisk „Zarezerwuj” lub inny rozpoczynający proces zamówienia,
    ∘ dodać bilet (lub bilety) do koszyka
    ∘ wypełnić formularz zamówienia z danymi kontaktowymi,
    ∘ wybrać metodę płatności,
    ∘ zaakceptować Regulamin Sklepu oraz Regulamin Warsztatów,
    ∘ kliknąć przycisk finalizujący zamówienie (np. „Zamawiam i płacę”).

  2. Umowa zostaje zawarta z chwilą zaksięgowania płatności oraz przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

  3. Brak płatności w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia może skutkować jego anulowaniem.

  4. Potwierdzenie zawiera:
    ∘ dane dotyczące wydarzenia,
    ∘ numer zamówienia,
    ∘ informację o przyjęciu płatności lub dane do przelewu (w przypadku wyboru tej opcji).

  5. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia zawiera:
    • Informacje o numerze Zamówienia
    • Potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia
    • Dane do płatności (w przypadku przelewu tradycyjnego)
    • Informację o terminie płatności
  6. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, zgodnie z obowiązującym prawem polskim i niniejszym Regulaminem.
     

V. PRODUKTY I CENY

  1. Informacje o Warsztatach prezentowane na stronach Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Wszystkie ceny Warsztatów podane w Sklepie Internetowym są cenami końcowymi. Sprzedawca korzysta ze zwolnienia z podatku VAT na podstawie art. 113 ust. 1 lub 9 ustawy o podatku od towarów i usług. Ceny podane są w złotych polskich.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Warsztatów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego, wprowadzania nowych Warsztatów do oferty Sklepu Internetowego, wycofywania Warsztatów z oferty Sklepu Internetowego, przeprowadzania i odwoływania promocji na stronach Sklepu Internetowego. Powyższe działania nie mają wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub warunków promocji.
  4. W przypadku Warsztatów będących na promocji, o kolejności realizacji Zamówień decyduje kolejność ich wpływu do Sklepu Internetowego. Liczba Miejsc promocyjnych jest ograniczona. Promocje nie łączą się, chyba że warunki promocji wyraźnie stanowią inaczej.
     

VI. WARSZTATY I BILETY

  1. Sklep Internetowy oferuje możliwość zakupu Biletów na Warsztaty organizowane przez Sprzedawcę.
  2. Szczegółowe zasady i warunki uczestnictwa w Warsztatach organizowanych przez Sprzedawcę określa Regulamin Warsztatów dostępny pod adresem: https://bioella.pl/regulamin-warsztatow.
  3. Składając Zamówienie na Bilet na Warsztaty, Klient akceptuje postanowienia Regulaminu Warsztatów i Regulamin Sklepu.
  4. Informacje o terminie, miejscu, programie i cenie Warsztatów dostępne są na stronach Sklepu Internetowego przy opisie danego wydarzenia.
  5. Potwierdzenie uczestnictwa w Warsztatach wraz ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi wysyłane jest mailowo na adres podany przez Klienta podczas składania Zamówienia, najpóźniej 2 dni przed terminem rozpoczęcia Warsztatów.
  6. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wydarzeniami edukacyjnymi, rozrywkowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. Oznacza to, że w przypadku zakupu Biletów na Warsztaty z określoną datą wydarzenia, Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu Biletu.
  7. Ewentualna możliwość rezygnacji z uczestnictwa w Warsztatach oraz zasady zwrotu opłaty za Bilet określa wyłącznie Regulamin Warsztatów. Zasady te mogą różnić się od ustawowego prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
     

VII. METODY PŁATNOŚCI

  1. Klient może dokonać płatności za zamówione Bilety w jeden z następujących sposobów:
    • za pośrednictwem serwisu Autopay - obsługiwanego przez Autopay S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, NIP: 5851351185, KRS: 0000320590. Dostępne formy płatności: karty płatnicze Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro, płatności mobilne, przelewy online oraz BLIK;
    • za pośrednictwem serwisu Przelewy24 - obsługiwanego przez PayPro S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP 7792369887, KRS 0000347935.
    • tradycyjnym przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy (dane do przelewu są przekazywane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia).
  2. Wybór metody płatności dokonywany jest przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  3. Za moment dokonania płatności uważa się:
    • w przypadku płatności elektronicznych (karty płatnicze, BLIK, przelewy online) - moment otrzymania przez Sprzedawcę potwierdzenia zrealizowania płatności od operatora płatności elektronicznych;
    • w przypadku tradycyjnego przelewu bankowego - moment zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca udostępnia Klientowi elektroniczne potwierdzenie dokonania płatności oraz fakturę elektroniczną, które są przesyłane na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  5. W przypadku wyboru tradycyjnego przelewu bankowego, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia. Po tym terminie Zamówienie może zostać anulowane.
  6. Sklep internetowy nie przechowuje danych karty płatniczej Klienta. Dane karty płatniczej są przetwarzane bezpośrednio przez operatora płatności i podlegają ochronie zgodnie z zasadami określonymi przez operatora płatności.
     

VIII. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I METODY DOSTAWY

  1. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania płatności od operatora płatności elektronicznych lub po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy w przypadku przelewu tradycyjnego.
  2. W przypadku płatności kartą płatniczą, BLIK lub przelewem online, realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia płatności, nie później niż w ciągu 24 godzin od zaksięgowania płatności.
  3. W przypadku zakupu Biletu na Warsztaty, potwierdzenie uczestnictwa wraz ze szczegółowymi informacjami organizacyjnymi wysyłane jest mailowo na adres podany przez Klienta podczas składania Zamówienia, najpóźniej 2 dni przed terminem rozpoczęcia Warsztatów.
  4. Ze względu na cyfrową naturę Biletów na Warsztaty, dostawa realizowana jest wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  5. Dostawa Biletów na Warsztaty nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla Klienta.
  6. Sprzedawca realizuje dostawy Biletów na terenie całego świata. 
  7. Realizacja Warsztatów odbywa się w miejscu i terminie podanym każdorazowo w opisie wydarzenia.
     

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Informacja ogólna Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem, które dotyczą produktów oferowanych w naszym sklepie i opisanych poniżej.
  2. Bilety na Warsztaty Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wydarzeniami edukacyjnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. Oznacza to, że w przypadku zakupu Biletu na Warsztaty z określoną datą wydarzenia, Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od zakupu Biletu. Ewentualna możliwość rezygnacji z uczestnictwa w Warsztatach oraz zasady zwrotu opłaty za Bilet określa wyłącznie Regulamin Warsztatów dostępny pod adresem: https://bioella.pl/regulamin-warsztatow.
  3. Przedsiębiorcy na prawach konsumenta Przepisy dotyczące prawa odstąpienia od umowy, zawarte w niniejszym rozdziale, stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  4. W przypadku pytań dotyczących możliwości rezygnacji z zakupu, prosimy o kontakt mailowy pod adresem: warsztaty@bioella.pl.
     

X. REKLAMACJE

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji związanej z zakupem biletu na warsztat lub przebiegiem wydarzenia.

  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: warsztaty@bioella.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.

  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres e-mail lub adres do korespondencji, datę zakupu i nazwę wydarzenia, opis zgłaszanej sytuacji oraz żądanie Klienta.

  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie do 14 dni od jej otrzymania.

  5. W przypadku reklamacji dotyczących przebiegu warsztatu lub udziału w wydarzeniu, zastosowanie mają również zapisy Regulaminu Warsztatów dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy.

  6. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca może zaproponować: rekompensatę w formie częściowego lub pełnego zwrotu wpłaty, przeniesienie biletu na inny termin lub wydarzenie lub inną formę rozwiązania, uzgodnioną indywidualnie z Klientem.
     

XI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji Zamówienia, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celach marketingowych.
  3. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Zamówienia.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: www.bioella.pl/polityka-prywatnosci.
     

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany sposobów i terminów realizacji Zamówienia - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta; ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Wśród nich Klient może zwrócić się do: a) stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży; b) wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą; c) powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
  5. Bardziej szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Klient może znaleźć na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  6. Klient może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  7. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 07.05.2025

MENU

INFO

© Bioella 2025